lördag 17 september 2016

HÄR ÄR DEN






God morgon!

Hoppas ni har en härlig lördagmorgon.
Här är det Nyhetsmorgon på tv, radion går i köket och C håller på fixar frukost medans jag kikar in här till er. Vi ska åka med Amanda, Patrik och Lily till Uppsala, Patrik ska spela match sen tänkte vi äta gott på Stationen innan vi åker hem igen.

Vad hittar ni på idag..?








Här är den då, ljusstaken FLOW som jag köpte när vi var i Stockholm i torsdags. Underbar! Jag vet att den finns i många, många andra hem och jag kunde som sagt inte motstå den jag heller.
Tycker ännu mer om den när den står här i vårat hem.


KRAM



2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Superfin ljusstake!
Jag bryr mig inte heller om om "alla andra" har. Gillar man något så gör man eller hur :)
Pju... Får se om jag kan hitta nån bild, är väl rädd att de flesta bilderna finns hemma hos mor o far dock ;-)
Kram Anna

Elenor sa...

Superfin 😍 Bra köp där 👌🏼🙌😘