fredag 16 september 2016

HORTENSIA






Godkväll!

Dålig uppdatering är snart mitt mellannamn..;)
FÖRLÅT, ska verkligen skärpa mig men vissa dagar räcker inte dygnets alla timmar till tyvärr.

Igår hade jag en riktigt mysig dag i Huvudstaden med Amanda, Elenor och barnen (inte Elenors son Billy som fick vara hemma då shopping inte är hans favoritsysselsättning, iaf inte i 11 timmar). Ja ni läste rätt, vi hade verkligen en heldag i ett otroligt soligt, varmt och vackert Stockholm.
Vi började med frukost och mat till småtjejerna, sen lite shopping, supergod lunch, ännu mer shopping, eftermiddagsfika och såklart ett besök på Hötorget för att köpa med oss lite blommor till helgen innan vi tog tåget hem igen. Förutom blommorna köpte jag bara EN sak, en mycket fin och efterlängtad sådan (ni som följer mig på Instagram har säkert redan sett), visar er andra imorgon.

En riktigt härlig dag hade vi tillsammans!







Visst är väl Hortensia en vacker blomma..?


Önskar er alla en härlig kväll

KRAM




Inga kommentarer: