onsdag 3 februari 2016

POSTERS







Hej!
 
 
Ett sent litet hej från mig så här på kvällskvisten.
 
Jag är nyss hemkommen från en kväll med fina vänner.
Så trevligt och mysigt har vi haft det (och gott), detta behövde jag verkligen!
TACK!
 
 Några nya posters har inhandlats under hösten men dom har blivit stående i sina rör så fint. Äntligen slog jag slag i saken och köpte ramar till dom.
Denna hittade jag hos Newport och ram Gallerix.
Jag köpte ett par till därifrån, visar er en annan dag.
 
 




 

 
Jag har fått många förfrågningar angående vår nya vardagsrumsmatta.
Det är en heltäckningsmatta som vi måttbeställt och fått kantsydd hos Ackes Färgcenter, Nordsjö Idé & Design här i stan.
Den är så där lagom fluffig, mysig och gosig.
Vi är såå nöjda med den! 
 
 
KRAM
 
 
 
 


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så himla fin poster!
Jag kikade in på en sida med Anna Bülows posters igår... Å så fina de var!

Är det ok med med dig?
Ta hand om dig!
Kram kram Anna