måndag 28 december 2015

ÅRETS SISTA VECKA


 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Nu är årets sista vecka här och vintern har kommit till oss. Vaknade till ett vackert vinterland i morse, såå ljust och fint det blir när det kommer lite snö. Full aktivitet på baksidan med glada barn som leker i snön, det är bra härligt med vinter iaf.
 
Själv har jag mest städat och fixat inomhus idag. Slängt utblommade blommor och plockat bort det lilla röda vi hade här hemma så passade jag på att damma av och flytta om lite när jag ändå var i farten, min hobby ni vet..;)
Köpte med mig röda och grå suuperfina lackljus från bästa tjejerna i butiken Tre Generationer i Uppsala när jag var där sist. Dom röda har vi haft tända under julen så nu får det bli gråa ett tag. Kompletterade med några andra gråa ljus också.
 
 
 
 

 
 
På söndag är det kalas här hemma igen, Elma fyller 17 år, heeelt galet vad åren går, min lilla tjej ♥ Alltid lika svårt att hitta på något till henne då det varit jul precis.
 
Ha en fin kväll nu så ses vi imorgon igen
 
KRAM
 
 
 


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Som alltid lika fint hemma hos dig <3
Håller med, har ju med två här hemma som fyller år nästa vecka.
Ha en fin kväll!
Kram Anna

ulrica sa...

Så himla mysigt!!
Jag hoppas ni får en riktigt fin nyårsafton så ses vi väl snart då när helgerna är över :).

KRAM