söndag 6 december 2015

ANDRA ADVENT







Hej!
 
Hoppas ni mår bra denna söndag i advent.
Vi har haft lilla Vilma här på förmiddagen så nu är energin påfylld ordentligt, såå mysigt älskade lilla barn!
 
 
Lite fräscha blommor har vi här hemma. Jag hade turen att vinna en fantastiskt fin bukett (visare er sen) hos Marie som har en supermysig blomsterbutik här i stan, hon hade en tävling på Facebook där man skulle lägga upp en fin bild på en amaryllis och jag vann!!! TACK SNÄLLA!
När jag var där och hämtade den igår kunde jag inte motstå denna bukett med vita härliga krispiga tullisar och lite annat juligt och fint! Vasen som buketten står i är också från blomsterbutiken.









 
 
Blombukett och vas Asplunds Blomsterhandel, Enköping!
 

 
 
 
Önskar er alla en fortsatt fin adventsöndag
 
KRAM
 
 
 
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, det kan verkligen behövas lite färg hos dig. Rött passar ju jättefint till allt det vita. Kan man ha hela året. Själv har jag vitt i köket medd röda detaljer. Mysigt. Gullig hon är, ditt lilla barnbarn. Kram I

Helenas enkla vardag sa...

Hoppas du haft en härlig andra advent.. For förbi hos dig förut efter en mysig helg i storstan.
Kram Helena

Plommonhuset sa...

Vackert bukett!! //Sofia