torsdag 2 juli 2015

BLÅ BLÅ VINDAR & VATTEN...



 
 
 
 
 
Hej!
 
 
 
Nu när sommaren är här blir Villa Tretton liite blåare.
Gillar att "sommra" till det lite här och där och idag var det sovrummets tur. Nya fräscha fina påslakan hittade jag på rea hos MIO.
 
 
Då vi inte har något MIO i vår lilla stad, reavaror får endast lägga undan över dagen och jag hade tyvärr iingen möjlighet att åka igår så fick jag ett litet problem.
 
Hur gör man då, jo man ringer Irene! 
 
Snäll som hon är så ställde hon upp och åkte och köpte det åt mig, och som om det inte vore nog levererade hon påsen hem till dörren också, det kallar jag service.
STORT TACK snälla Irene för all hjälp ♥
 
 
 
 
 

 
 
Ha en solig och fina dag nu alla bloggisar
 
KRAM
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Razzy sa...

Jättefina påslakan, gillar den ljusblåa färgen :) Hoppas du har en härligt solig sommartorsdag.

Kram Eva

Finaste mattan sa...

Så fräscht allt är! : )

Ekenäsliv sa...

Fräscha de där!
Jag blev skickebud åt mor efter de där;-)
Själv fick jag nöja mig med örngott då vi har ett dubbeltäcke o det fanns det inte till..
Kraaam Anna