onsdag 15 april 2015

MARMOR & MÄSSING


 
 
 
 
 
Hej!
 
En ny lampa till köksfönstret.
Vi har haft två stora hängande glödlampor i vårat köksfönster några år, men nu har vi hittat en ny favorit dit. Denna fina mässing/marmor lampa från By Rydéns köpt i den fina butiken Store i Västerås.
Stort gilla på den!
 
 Den passar jättebra bra till våra marmorbrickor från HAY och den nya takkronan från samma leverantör som denna lampa.
 
 
 
 


 
 
 
Glöm inte att vara med och TÄVLA om den fina lampan från By Rydéns. På fredag drar jag en lycklig vinnare.
Ni hittar TÄVLINGEN här!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättesnygg lampa , jag gillar både marmor och mässing ;)
Så fint det var med blommorna bredvid också.
Kram på dej!
Bia

Lena - gott för själen sa...

Så galet snygg! Tokgilla på den skulle jag vilja säga!

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Gaaaah! Den var ju ursnygg!!!!
Gillar jättemycket! Är väldigt mycket inne på belysning här hemma just nu och har hrmmm sålt av några stycken ;-) Innan jag hittat nya, ja sån är jag ;-)
Har även kollat på den från lampgustaf:
http://www.lampgustaf.se/Hem/Produkt/105510/MARBLE.aspx
Men den här kändes ju mer tidlös :)
Ha en fin tin torsdag!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Ps: vilken lampskärm har du till? Är det den här:
https://www.elstore.se/product.html?product_id=15106&category_id=524&search_page=#.VS9fGZOUdUM
Tack för hjälpen!
Kraaaaam!

jannice lindell sa...

Vilken jättesnygg lampa!