torsdag 26 mars 2015

NATURTONER






 
Halloj på er!
 
 

Torsdag redan, blir lika förundrad varje gång att en vecka kan gå såå fort..!
 
Har ni några roliga planer för helgen..?
 
Jag ska jobba på lördag, det är modevisning och lite annat skoj på g och jag ska baka tårtor till alla besökarna. Kommer bli skoj! Annars är helgen blank, hoppas på värme så kanske det blir några timmar i trädgården och försöka väcka den till liv efter vintern. Har sett att det kommit upp lite lökar här och där, oj vilken härlig tid vi har framför oss nu vi som gillar trädgårdsarbete.



Det blev ett klassiskt påskris här hemma också. Elma var bestämd med att det måste man ju ha mamma!!










Fjädrar och ägg i naturtoner!






KRAM



4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så himla fint!!
Jag var precis ute o knipsade några grenar från vår bok. Det blir så vackert när de slår ut!! Kör samma fjädrar som förra året faktiskt, det enda jag köpt är en fjäderkrans som jag ska hänga i köksfönstret :)
Annars blir det inte så mycket påskpynt här.
Ha en fin torsdag!
Kram Anna

Ljuva Magnolia sa...

Jättefint verkligen, ska pynta en del idag tänkte jag :) Regnet står som spön i backen ändå, så det blir inte mycket ute för oss..

Ha det gott fina du,
Kram Catta

Razzy sa...

Jättefina färger, funderar själv på att pynta lite i helgen. Kram Eva

Gabriella sa...

Så fint det är hos dig! Och vilket härligt påskpynt, fint med naturtoner. Blir så sugen på att piffa jag med:)