måndag 23 mars 2015

MÄSSING


 
 
 
 
 
Hej!
 
Hoppas att ni mår bra denna urriga måndag. Jag som trodde att våren kommit för att stanna, men idag var det bara att ta fram vinterjackan ur garderoben igen. Men jag trotsar blåsten och ska strax gå ut och plantera lite blommor.
 
Nu har jag öppnat paketet, denna fina vattenkanna i mässing var det som låg i den.
Jag hittade den här!
Dom fina ljusstakarna i mässing från Ester & Erik har jag köpt hos Trendsisters, så enkla, snygga och dessutom till ett kanonbra pris.
 
 
 
 







Flytten har gått bra i helgen, nu är dom på plats i sitt fina hus.
Lite småplock kvar men det brukar kunna ta några dagar innan allt hittat sin rätta plats.
Såå roligt, jag är så glad för deras skull.
Där kommer dom stortrivas!




 
 
 
Ha en riktigt fin start på denna vecka så ses vi snart igen
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

Razzy sa...

Nä inte är det något roligt väder idag, grått, trist och kallt :( Hoppas du får en bra måndag endå.

Kram Eva

Hemma på Sjuan sa...

Så fint med mässing i ditt fönster. Så kul att dottern ska flytta till hus men desto tråkigare med verkstaden, hoppas det går bra för ägaren. Kram suss

Sofi sa...

Hej vännen!

Så fina saker!
Skönt att flytten gått bra! Blir ju lite nyfiken på deras nya hus, är säker på att det är jättefint:)

Ha en mysig kväll nu söta du!

Kram!

Lena - gott för själen sa...

Åh, vilka fina mässingssaker. Jag är helt såld på det nu igen!

Kram Lena

Ulrica sa...

Så härligt med lite mässing :). Tänk, för bara knappt nåt år sedan så skulle vi väl aldrig ens tänka på att inreda med mässing :).
Jag hoppas innerligen att dom får all hjälp som kan fås, både för kropp och själ, det är fruktansvärt med verkstaden.

Ha det gott!
KRAM