måndag 19 januari 2015

NY VECKA






 
 
 
Hej Måndag!
 
 
Nu välkomnar jag en nya vecka.
En positiv vecka fylld med massor av roligheter hoppas jag, inga sjukdomar och andra tråkigheter tack!!
 
 
Jag har varit och köpt några pärlhyacinter idag, det blev en grön växt också.
Det är såå tomt på blommor här hemma nu, skulle behöva köpa så många fler för att fylla ut lite men det fanns inte så mycket skoj att välja på tyvärr.
 
 
 
 





 
Vi har tagit fram en ny färg här hos Villa Tretton, såå fin.
Champagne heter den, bara det;)
Snygg att matcha med både vitt och svart!






 
KRAM
 
 
 
 


3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med nya växter...själv har jag nyss planterat om kaktusar...aj aj, tur att man har trädgårdshandskar att ta till, hihi...
Ha en fin vecka!
Kram bia

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ja visst är det härligt med nya växter.. det gör en ju på så himla bra humör..;)
Du har det så himla fint du..
Å fy vad trist att du varit sjuk...här har sonen precis insjuknat så vi hoppas att vi andra klarar oss.
Jag har inte heller haft tid till att läsa bloggar nu ett tag..
Så är det ju ibland.
Kram du fina och hoppas du håller dig frisk nu.
Kraaaam Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Skönt att få in fräscha gröna växter och pärlhyacinter efter julblommor. Ha en bra start på veckan och hoppas ni får vara friska nu. Kram Suss