onsdag 7 januari 2015

HD HAR GJORT DET IGEN


 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Vaknade till ett vinterland idag, alldeles vitt ute igen och det snöar lite lätt.
Jag längtar till våren men det är ju bara januari så den lär jag få vänta på.
 
 
Jag säger bara House Doctor.
Nu har dom gjort det igen!
Oj så mycket fin det finns i deras vårkatalog, jag har plockat ut några favoriter här.
Dom är ena riktiga fenor på att ta fram snygga lampor tycker jag, gillar dessa jättemycket!
Vattenkannan nedan är väl snygg också..?
Ja som ni förstår gillar jag deras nya katalog jättemycket, kika in ni med så får vi se vad ni tycker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag försöka väcka lilla Elma.
Imorgon är vi tillbaka i vardagen igen med skola för henne så nu är det slut på långa sovmornar och sena kvällar. Tänkte att hon skulle få hjälpa mig att tömma förrådet på sopor idag, återbruket nästa. Tur att det finns, vad gjorde man annars av allt skräp..?!!
 
 
 
 
 
 
 
Kram till er alla!
 
 
 
 


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ja farligt mycket fint!
Jag är lite sugen på nya lampor. En del ville jag inte ens plocka fram nu igen när stjärnor o annat åkte in i skåpet igen;-)
Får se vad det bli.
Ha en fin dag!
Kram Anna

Hem & Trevligheter sa...

De är så duktiga HD. Ser ut att bli måååånga godbitar.

Kram Linda

jannice lindell sa...

Men så snygg den första lampan var. Jag tror jag måste köpa den! :) Var ligger priset på den? Kram