fredag 9 januari 2015

FREEEDAG







Oh yeah..fredag igen, sååå skönt.
Fram för fler kortveckor:)
 
 
Har börjat plocka bort lite av julen här hemma idag. Har sett att många av er redan gjort det och om sanningen ska fram hade jag också gäärna gjort det jag med men resten av familjen tycker det är mysigt med stjärnor och ljusstakar så dom får hänga med några dagar till.
Har bytt ut alla kuddar och plädar i soffan och tagit bort dom fina granarna från Tine K i fönstret iaf. Om jag tar lite i taget så kanske dom inte märker något;)
 
 
 






 
Fin fredag till er alla
 
KRAM




9 kommentarer:

Adela sa...

Du har så jättefint hemma goa Susanne;) Här är julen kvar med, så du är inte ensam;)

Kramar
Adela
http://houseofadela.se

Kristin/onlyfemale sa...

Så fint!
Ja hemma hos oss är julen också borta med mest för att vi är bortresa och jag ville inte komma hem och börja med att ta bort julen direkt när vi kommer hem.

Trevlig helg!

Kram Kristin

Unknown sa...

Elsker stylingen din ♡
Lekkert på veggen:)

Ha en fin helg!

Razzy sa...

Här finns julen också kvar men kommer att börja ta bort den idag och under söndagen, det mesta iallafall. Är allt avis på ditt vardagsrum det är så snyggt.

Hoppas du får en bra lördag.

Kram Eva

Unknown sa...

Hejsan!
Så fint och ljust du har det och jag gillar verkligen hur du har hängt tavlorna över soffan.
Jag plockade bort julen redan på nyårsdagen, har inte haft någon riktig julkänsla alls iår :( beror väl kanske på att jag jobbade hela julen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Elsa sa...

Hej!
Jag har en liten fundering! Era fönsterbrädor man ser i detta inlägg ser så härligt tjocka ut.. Jag har varit på jakt efter såna, jag vet inte hur länge! Har ni gjort dom själva eller får man fråga vad de heter och vart ni köpt dom? Så otroligt snyggt tycker jag!

Anonym sa...

Var har du köpt den fina bilden med tjejen med läppstift ?

Gabriella sa...

Så fint och härligt det ser ut hos dig!:)
Kram

Ulrica sa...

Smart drag att plocka bort lite här och där :).

KRAM