söndag 28 december 2014

MYSER I SOFFAN

 
 






Hej!
 
Sitter i soffan och myser med en rykande kopp te och kikar på The Holiday (bästa filmen) med ena ögat och bloggar med det andra och njuter av massor med tända ljus och min underbara lampa från Klong som jag fick i födelsedagspresent av min kära familj!
Har plockat och fixat lite här hemma idag. Så mysigt när man har lite nya fina saker att ta fram och blanda upp med.
 
 
Vad har ni gjort idag kära bloggisar..?
 
 
Här är det kyligt, - 18 som mest idag, brr.
Har bara varit ute korta svängar.
 
 
 
 


 
 
Hat precis gjort en potatisgratäng som står i ugnen nu så snart blir det söndagsmiddag.
 
 
Fin söndagskväll till er
 
KRAM
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Jätte fin lampa, visst är det härligt med soffmys.själv är jag helt slut efter en utedag i kylan med mina hästälskande tjejer så det blir inte många knop resten av dagen.Kram på di

Annas skattkammare sa...

Ser väldigt mysigt ut! God fortsättning!
Kram Anna