måndag 29 december 2014

FIN VAS I PRESENT



 
Vackra tulpaner i den underbara Louise Roe vasen från Store.
En present från min fina Amanda ♥
 
 
 
 
 
Hej!
 
December börjar lida mot sitt slut och snart har vi ett helt nytt år framför oss.
Hoppas att 2015 kommer bli ett bra år på alla sätt.
 
 
Idag visar jag er ännu en fin födelsedagspresent, denna underbara vas fick jag av Amanda. Har några lyktor sen tidigare så jag blev såå glad för den:) Det är Louise Roe och finns att köpa hos tjejerna på butiken Store i Västerås. 
Vasen med tulpaner i och dom fina lyktorna som ger ett underbart sken, kan det bli så mycket vackrare..?!!
 
 
 
 
 



 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Susanne sa...

Så himla vacker.

anettan sa...

Mycket fin och så fräscht med vita tulpaner. Kram Anette

Sallys hus sa...

Men wooooooow!
Vilken julafton och julhelg ni firade..
Jag vill oooooxå...
Kan jag få komma nästa år???
Himmel så mysigt alltså. Å vilket ställe.
Härligt att kunna vara så många utan att det blir trångt.

Dina vaser är underbart fina..snyggt med fyrkantigt.
Så vill jag ju passa på att önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!
Hoppas vi kommer ses igen 2015..
Kraaaaam Katarina