fredag 31 oktober 2014

FREEEEEDAG



 
 
 
 
 
Hej!
 
 
 
Hur mår ni, har ni några roliga planer för Halloweenhelgen..?
 
 
 
Nu har jag har snabbstädat och snabbhandlat, det är en sån fredag, riktig tröttmössa idag.
Men det blir nog en bra fredag ändå om än en lugn sådan men det brukar det iofs oftast vara här hemma hos Villa Tretton. Vi brukar var lite fredagströtta hela familjen.
Tänkte åka upp till min mor och tända ett ljus sen, brukar vara såå vackert på kyrkogården med alla ljus som lyser. Annars har vi inte några speciella planer för helgen än så länge men det kan vara skönt med en hemma helg också.
Har plockat fram lite ljusslingor som jag ska kolla igenom, tror det kommer upp en i trädet på framsidan snart ;) Sååå mysigt ju!!!
 
 
 
 
 


 
 
 
 
  Ha en riktigt fin fredag nu alla fina som kikar in här hos mig.
 
 
KRAM
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

Lena sa...

En fin fredag till dig också!

Kram Lena

ulrica sa...

Jag har tänkt åka och tända ett ljus för våra nära som inte finns med oss längre, sen kommer ju Micke hem ikväll så det blir mys för hela slanten. I morgon ska vi på partaj hos goda vänner. Söndag blir familjemys.

Ha en myyyysig fredag, vännen.
KRAM

Sallys hus sa...

Önskar dig en mysig fredag med!
vi har som tur är ingen att tända ljus för än ♥ Vi ska i stället fira svärfar som fyller 75.
Ljuvliga bilder!
kraaaaaam fina du!

House and Garden by Bia sa...

Visst är det härligt med fredag...och idag är det ju också Halloween...än har inga häxor varit här, hihi....men jag har en dotter som i förra veckan målade sej hemskt...usch!...titta in om du vill se hur hon målade sej...tänk att Halloween kan vara så kul!....jag önskar dej en fin helg!
Kram bia

Unknown sa...

Hejsan!
Här har vi varit i stan och shoppat och nu ikväll är jag glad att jag kom ihåg att köpa lite godis för oj vad många utklädda läskiga barn det varit här...själv tänker jag hellre på dem som inte längre finns hos oss och tänder ett ljus.
Snyggt har du hemma som alltid och såå fina bilder.
Ha en fin helg, kram Ing-Britt

mammaxtre sa...

Vilken fin gran ( eller vad den nu kan heta) En sån vill jag också ha! Trevlig helg!

Sofi sa...

Hej vännen!

Å vad jag gillar ditt hem! Så fint!
Här ska vi också tända ljus och tänka på de som inte finns med oss längre.

Stor kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Funderade också på det där med ljusslingor, det borde vara dags nu men det får nog i alla fall vänta tills jag kommer hem och det blir nästan lagom till advent ändå. Här blir det också en lugn helg, packning, plugg och det sista fixet ute man vet ju aldrig om det är massor av snö när man kommer hem då är det försent med trädgårdsfix......och jag ska absolut hälsa till Malin ;)

Kram Ullis

Kram Ullis

Unknown sa...

Så utrolig lekkert!! ♡