onsdag 17 september 2014

ANANAS

 
 
Sidebord Villa Tretton
 
 
 
 
 
Jag vill börja med att tacka er för alla fina kommentarer om våran trädgård, ni är för gulliga allesammans TACK, TACK :)
 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Finaste ananasljustaken och ananasen!
Det finns en hel del ananas i olika storlekar, material och färger att välja på, allt efter tycke och smak. Jag blev helt såld när jag hittade dessa skönheter hos tjejerna på Tre Generationer Inredning i Uppsala. Älskar både ljusstaken och ananasen, men tycker att just kombinationen av dessa är oslagbar!!!
Köpte en fining till, visare er den en annan dag.
 

 
Jag har haft lite svårt att ta in mässing och koppar i hemmet tidigare, har mest haft silver.
 Nu har börjat gilla det mer och mer så nu finns det lite så detaljer av det här hemma och jag gillart!!
Tycker det bryter av fint allt vitt & svart.
 
 
 
 
 
 



 
 
 
Önskar er alla en fin lillördag
 
KRAM
 
 
 
 

11 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Verkligen superfint!!!
Jag är nog som du, har mest silver, så jag tänker då måste jag plocka undan allt silver, eller hur gör du? Blandar du?
Jag är ju inte så wild and cray..
Ja, ja bara ibland när jag sjunger "vill ha dig2 på ett event;-)
Ha de gott!
Kraaaam Anna

Unknown sa...

Hejsan!
Så himla snyggt!! Och jag börjar oxå gilla detta med guld och koppar men har inte kommit längre än att jag beundrar det hos andra och i butikerna.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Välkommen Hem! sa...

Jättejättefiiiint!
Även jag har förälskat mig i mässing och tänker nog blanda lite :-)
Igår fick vi hem en STOR fin lykta i mässing/glas som hade spruckit lite i kanten så jag fick "offra" mig och ta med den hem...
Stackars mig! :-D
Kram!
Judita

Unknown sa...

Supersnyggt allting!
Och din trädgård då, herregud vad avundsjuk jag är på den vackra..

Kram Catta

Villa Carl Larsson sa...

Ja i ert hem passar verkligen guld/mässing som kontrast till det stilrena vita och svarta. Ni har verkligen ett ursnyggt hem. Har jag alltid tyckt. Och tack för all inspiration Susanne :)

Uppsala verkar ha fina inredningsbutiker. Synd att det är så långt bara.

Kram Josefin

Mittgodastefinaste sa...

Nu när jag ser ditt New york-tryck så känner jag att det är dags att rama in det som jag köpte för 1 1/2 år sen!

Så snyggt hemma hos dig!

Kram Jenny

Anonym sa...

Hej!
Såg i ett tidigare inlägg en så fin rund svart spegel.
Var har du fått tag i den?
Måste oxå berömma din vackra trädgård. En sån njutning!
Tack för så mycket inspiration!

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Snyggelisnyggt.

Hos mig har det inte kommit in nån mässing eller koppar än...hade nog lite för mycket sist det var modernt. Jag njuter av det hos andra i stället...men vem vet...snart kanske jag ångrar att jag gjort mig av med gamla mässingsljusstakar...;)

Så fnissar jag åt att man ser fotografen i både ananasen och vasen...hihi...
Kram Katarina

jannice lindell sa...

Inne på tre generation var jag in här om dagn... dom har otroligt fina saker där inne=)

Hanna sa...

Vad fint!

anettan sa...

Så fint. Än har inte mässing och guld flyttat in hos mig..... Kram anette