fredag 22 augusti 2014

HÄRLIGASTE PLÄDEN!

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej Fredag!!
 
Ska bli såå skönt med lite helgledigt.
Har lite att fixa med i trädgården så jag hoppas på lite sol, det blir lite roligare då.
 
 
Måste bara visa er det nyaste tillskottet i min plädsamling;)
Har en liten förkärlek till quiltade plädar, så sköna att mys under i soffan på kvällarna. Har några Chhatwall sen tidigare men nu så slog jag till på dessa i svart/vitt mönster från Pure Love, sååå härliga!!
 Så nu vet ni var jag kommer tillbringa kvällen;)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Ha nu en fin kväll så ses vi
 
KRAM
 
 
 

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Ja den är verkligen fin. Nu i höstluften som börjat komma blir man lite sugen på att köpa plädar:) Kram Pernilla

Helenas enkla vardag sa...

Riktigt fin. Skulle gärna ha massor av fina plädar men tycker ofta de är så dyra.
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Sååå fin!!!
Ja, just nu vill man ju bara kura under en filt.. Det blev så kallt över en natt...
Ha de gott och hoppas allt känns bättre nu.
Kram Anna

anettan sa...

Vilken fin filt och en filt kan verkligen behövas nu. Nu ska jag kika vidare på dina äldre inlägg. Behöver inspiration till höstens inredning och du inspirerar. Önskar dig en bra fortsättning på helgen. Kram Anette