måndag 28 april 2014

KLONG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kunde inte motstå denna snygga, praktiska vas från Klong!
Äng heter den och gör verkligen själ för sitt namn.
 
Hur många gångar står man inte där och inte har någon vas som passar. Antingen är dom för stora eller så är dom för små. Denna fiffiga vas tror jag kan vara räddningen. Med det vackra blomsterstödet går det att arrangera fina buketter lätt, sen är den ju som ett litet smycke även utan blommor, perfekt helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
Nu kör vi en kortvecka igen, tredje på raken!!
För min del skulle det gärna få vara det en gång i månaden, visst vore väl det skönt..?
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!
Men vilken fin liten vas!
Jag har en stor och 2 pyttesmå liknande...de är jättemysiga att sätta blommor i..;)
Det är så lustigt för jag har precis köpt 2 nya vaser (inte sån som du förstås)och tänkte göra ett inlägg om dem...fniss...lika-samma blir det ofta här i bloggvärlden...
Vad snyggt sängbordet var i svart!
Kraaaaaam Katarina ♥

Life´s Silverlining and I sa...

helt rätt! Har velat ha en sådan direkt när jag såg den för den är så smart. Kortvecka vill jag ha varje vecka:) kram Pernilla

Lena sa...

Men åhh, den där är så fin! Verkligen snygg även utan blommor.

Kortvecka kunde det definitivt vara lite oftare!

Kram Lena

Johanna Stålros sa...

Ja jah håller med dig de är som ett vackert smycke! Kram fina du

Ekenäsliv sa...

Ljuvlig!!! och vaser behöver man alltid :)
Kram Anna

Unknown sa...

Jättefin vas! Har också spanat in den.
Krya på dig, hoppas att rösten snart kommer tillbaka! Kram Stina