tisdag 22 april 2014

GODMORGON NYA VECKA

 
 



 
 
Ny vecka och ännu en kortvecka är här, blir några såna på rad nu och det gillas!
Vaknade till en solig och fin morgon idag också, såå underbart.
Lillskruttan ska strax iväg till skolan efter härligt påsklov och jag ska sätta fart med dagens sysslor. Allting går så mycket lättare när solen skiner, åhh vad jag älskar detta väder!
 
 
Vad ska ni hitta på idag då alla fina bloggisar..?
 
 

Rosorna vi fick i lördags av Pappa och Marie-Louise står fortfarande så fina på soffbordet. Härligt med en liten färgklick!
 
 
 
 



Soffbordet och den fina brickan kan ni beställa genom mig.
Ni hittar mer uppgifter om det här!
 
 
 
Ha en toppendag så ses vi
 
KRAM





6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej där!
Verkligen härligt med en färgklick :)
Här gick solen precis i moln tyvärr.. Sitter o väntar på att bli uppringd av hematologen, kan liksom inte ta mig för något är man väntar på att telefonen ska ringa..
Hoppas du får en fin dag! Min plan med dagen är att få rätsida på allt det här nån gång...
Kraaaaam Anna

Sallys hus sa...

Hallå där!
Härliga bilder från dig..
Vilken färgklick. Blommor kan verkligen göra ett helt rum å så är det ju så kul att man kan ha lite olika färger från vecka till vecka..;)
Visst är det härligt med flera kortveckor på rad...
Å nu är snart Stora Bloggdagen..
Visst kommer väl du?
Det ska bli sååå skoj..;)
Jag jobbar ju bara 3 dagar då det är kortvecka så det är ju rätt ok.
Kram Katarina

House and Garden by Bia sa...

Så vackra rosor...en fin färgklick mot det vita ;)....hoppas din påsk varit bra...det har den varit här ;)
Hoppas allt är bra!
Kram bia

anettan sa...

Jag tänkte just så....vilken färglkick. Japp idag var det tillbaka till jobbet en tisdag som känns som måndag men ganska okej måndag eller tisdag :) Kram Anette

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Hoppas din dag blev bra ..och superfint bord ! :) / Pernilla

Home2tiny sa...

Ja vilket väder, slängde mig i solstolen när jag kom hem från jobbet o fick en timmes sol på näsan, sååå skönt. Ljuvliga rosor. Kramisar Tina