söndag 29 december 2013

Sista söndagen i år

 
 
Här har jag tillbringat eftermiddagen och gjort efterrätten till Nyårsafton!
 
 
 
Hej!
 
Idag har här Bloppats, bakat och förberetts lite inför den stundande Nyårsafton.
Tänk att det snart är slut på detta år. Sista söndagen i år är det idag, visst låter det konstigt men det kommer ett nytt år som jag hoppas och tror att det kommer bli ett toppen år på alla sätt.
 
 
Vi har haft många trevliga tjejer här idag (ja det har bara varit tjejer här, konstigt va..;.) men vi har några gobitar kvar så är det något ni undrar över/är sugna på så tveka inte att höra av er.
 
 
Helena som skrev att du var intresserad av att köpa korgbrickan och ljusstakarna, hör av dig på mail amandaelma@hotmail.com så löser vi det om du fortfarande är intresserad!
 
 
 
 



Önskar Er alla en riktigt fin kväll
KRAM
 
 


10 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Men vilken kul idé det där med Bloppisen! Åh, maken skulle bli överförtjust om jag hade en sådan för det kommer mycket "knorr" om att förtådet översvämmas av allehanda kartonger fullproppade med inredning ute i förrådet... Haha.
Hoppas din nyårsfton blir lyckad!
Kramar!
Judita

baraetthem sa...

God fortsättning till dig!! Hoppas du mår bra. Så kul med bloppis, det skull precis som Juditas make även min sambo gilla..;) Tänk att det är nyår om två dagar ja. För oss blir det lugnt upp i fjällen men ska bli skönt att komma till vintern.

Kram fredrika

Channal sa...

Jag måste våga ha en bloppis snart! Spännande! Men tänk om ingen vill ha mina kläder, pinsamt! =)

Bara 2,5 dagar kvar av 2013! Min Lotta sa: "2014 kommer att bli ett bra år mamma!" Det känner jag också att det kommer bli!

KRAM Anna

HOUSE of ADELA sa...

Aaahhh så mycket fint du hade!
Gissar att den svarta Tine K lampskärmen är såld?;) Din andra bor ju redan hos mig:)

Kram och fin kväll!
Adela

Villa Ell sa...

Jag tycker 2013 har svischat förbi!
Hoppas att du får en trevlig nyårsafton

Kram Sandra

anettan sa...

Vad kul att det gick bra idag. Jag är lite nyfiken på vad det blev för efterrätt....Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Kul att bloppisen gick bra!
Här har det också fixats inför nyår.
Kunde göra både förrätten o efterrätten, så det känns skönt.
I morgon ska jag ägna mig åt dukningen och lite annat plock :)
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och de dina <3
Kraaaam Anna

Ulrica sa...

Tusen tack, raring, för att du bloppar iväg lite fantastiska saker <3.
Stjärnan och lampan blev sååå bra på byrån i vardagsrummet.

Jag hoppas du får en jättemysig nyårskväll.
KRAM <3

CONCEPT by JESSICA sa...

Önskar dig ett gott slut och Gott Nytt År, kram

mammaxtre sa...

Helt rätt med bloppis, så smart!

Ett Gott nytt år önskar jag dig!