söndag 14 juli 2013

Myssöndag

 
Lite godsaker att mumsa på framför en bra film
 
 
 
Gokväll!
 
Här hemma har vi haft en riktig myssöndag idag.
Vi hyrde några filmer och bullade upp med lite godsaker på bordet.
Jag har snöat in mig på vattenmelon nu, såååå gott!
 
Nu när vi har semester är det inte nån större ordning på dagarna, så då har vi mysdagar när andan faller på. Idag har det varit lite mulet så då passade vi på..;-)
Nu när vi har haft så härligt väder vill man ju vara ute så mycket som möjligt och njuta av sommarkvällarna så det blir inte så mycket tv-tittande då.
 
Vi började med Små Citroner Gula, den kan jag verkligen rekommendera om ni inte redan sett den. Sen hade vi hyrt Mammas Pojkar också, den va tyvärr inte lika bra tycker jag men ändå sevärd.


 
Imorgon börjar C´s sista semestervecka.
Hoppas att solen & värmen ska komma tillbaka!
 
 
 
Ha de så jättebra alla fina
Kram Susanne
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Å jag har en dotter som verkligen ÄLSKAR vattenmelon. Det har blivit några här hemma med. Gott och svalkande och ett bra sätt att få i sig vätska varma dagar om man har svårt eller glömmer bort att dricka.

Jag som skulle ha en bakdag men så fick vi kanonväder ändå.

Kram Teres

Välkommen Hem! sa...

Så mysigt och så gott!
Heja söndagsmys!
KRAM Judita

Tess sa...

Citroner gula måste jag verkligen se, alla verkar tycka den är väldigt bra! Bra val av snacks, jag har ätit två skålar glass... :)

Kram!

anettan sa...

Små citroner....den tyckte jag var jätte bra..en mysig film och mys passar bra även en söndag. Kram Anette

Hemma på Sjuan sa...

Låter precis som en semester ska vara, mys hela tiden ;) kram Suss

Browneyedgirl sa...

Då hoppas jag på riktigt härligt för er <3 Alltid trevligt med film tips =) Njut av dagen.
Kramen

A House With A View sa...

Mmmmmmm vad himla gott! Håller med, vattenmelon är jättegott, det köper vi mycket av här hos oss också :)

Tack för filmtipset också :)

Kraaaaaaaam aka

Fröken Tindra sa...

Riktigt mysigt! Melon är inte riktigt någon favorit för mig men det ser alltid så fräscht ut.
Kram!

House and Garden by Bia sa...

Så mycket gott ni har mumsat på ;))
Hoppas ni har fint väder...idag har vi molnigt och ingen värme att tala om ;(....så vi drar iväg hem till stan ett tag.....
Kramis bia

baraetthem sa...

Jag håller med! Vattenmelon är verklign favorit och smakar som bäst nu! Perfekt alternativ till snacks, eller tillsammans med;) Och måste nog se "små citroner" filmen, många som pratar om den!

Kram fredrika!!
(så himla roligt och spännande med ditt och Amandas fotouppdrag, heja ni=))