onsdag 10 juli 2013

Day Home

 
Finaste faten från Day Home
(bild lånad från Blackballoon)

 
 
 
Gokväll!
 
Här har vi hejat på Sveriges fotbollstjejer i premiärmatchen i EM ikväll. Tyvärr blev det ingen seger, men ett poäng fick dom med sig i alla fall.
 
 
 Måste bara visa er det nya fatet från Day Home som jag har köpt.
 Det är det vänstra på bilden, såå fint är det!
Har kikat på det länge, men nu när det var med på rean så slog jag till..;-)
 
Ses imorgon igen alla bloggisar!
 
 
Må så gott allesammans
Kram Susanne
 
 
 
 

6 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Underbart fat blev jag sugen på :) kram Diana

Lena - gott för själen sa...

Åhh, de är så fina de där faten!

Ha en fin torsdag.

Kram Lena

anettan sa...

Vilket fin fint fat. Hoppas du har en bra dag. Kram Anette

House and Garden by Bia sa...

Snygga fat att ha kakor på !!
Hoppas du har det bra i sommarvärmen;)...Just nu ser jag på "Ernst"....det gör du också kanske ;)
Han är bara såå bra på det mesta den mannen!!!
Kram kram
Bia

Anonym sa...

Jag håller verkligen med här!!!!!! stor kram

Anonym sa...

Jag håller verkligen med här!!!!!! stor kram