torsdag 18 april 2013

Lite köksbilder och inspirationskväll



Hej på er.
 
Ikväll ska jag iväg till Västerås på inspirationskväll. Ska bli riktigt skoj. Öbergs tapetlager är ju verkligen hur bra som helst när det gäller att få hjälp med tapeter, former och färger. Det var ett tag sedan jag var där nu så det ska bli kul att komma dit igen. Har förstått att de har börjat sälja inredning också. Ett kul komplement till annars fina saker.

 
L:A Bruket, doftar ljuvligt och är kanon i köket!
 



 
Min lilla hjälpreda no. 1 i köket.
 
 
Ha en fin kväll allesammans. Vi ses snart igen.
 
Kram Susanne

11 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas att ni har det trevligt. Spännande att få höra sen om ni såg hon, du vet. ;)

Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Så mysiga detaljer.
Hoppas ni får en riktigt trevlig och inspirerande kväll, kram Malin

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

skojsigt! en så där fin bricka har jag med;) men mun KA är svart.hihi!! ha en trevlig kväll
kram gabriella

Sofi sa...

Hej min vän!

Ditt kök är så fint!
Ser gärna mer bilder därifrån:)

Har allt sett på Insta att ni verkar ha en toppenkväll;)

Ha det gott fina du!

Kram på dig

Johanna sa...

Jag måste få tummen ur och testa den där tvålen, har sett den hos många bloggare och alla talar så gott om den:)

Kul med inspokväll!

Kram Johanna

Sara sa...

Fin liten vrå i köket, riktigt ögongodis! :) Vart har du köpt diskmedlet Clean Home?! Det var ju en lika tilltalande flaska som L:A bruket. Hoppas på bra inspiration ikväll nu då! :)

Ulrica - Hus no. 30 sa...

TACK vännen, för inspirationen!! Jag har haft funderingen hur jag ska få till en viss bänkyta hos mig.. nu blev det glasklart :). Tur att du finns!!

Ha en toppenhelg!
Vi ska hjälpa Denise att flytta till ny lägenhet och jag har fått fria händer att inreda.. jippie!

KRAM <3

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder från ditt kök.Vad skoj hoppas det blev en kanonkväll ! Ha nu en skön och mysig fredag fina du .Kram Rita ♥

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH fint som vanligt:) Hoppas att ni får en fin fin helg!

Kramar Emma

anettan sa...

En sådan hjälpreda hade jag också villat ha......men min antika assistent fungerar ju egentligen utan problem. Ha en fin kväll. Kram Anette

Anonym sa...

Ja bara måste tipsa om att lagerhaus har en pumptvål som e lik lillabrukets fast kostar bara en fjärdedel-den kan man slösa med gott samvete,eller så köper man den dyra en gång och sedan fyller på med den billiga...tips till oss som inte e högavlönade:)))