onsdag 28 december 2011

Nytt förkläde


Det här fina förklädet blev mitt på när vi hade paketleken här hemma på julafton:) Jag blev såå glad för jag behövde verkligen ett nytt förkläde att strosa runt i nu när jag har fått ett såå fint kök eller hur ni..;)

Nu ska jag åka en sväng till Västerås med mina fina flickor:)
Inget speciellt vi är ute efter utan vi ska bara kika lite på några favoritaffärer och se om dom möjligen har rea på det vi gillar..då kanske det får följa med lite vackra saker hem, man vet ju aldrig;)

Må så gott
Kram Susanne

Stor kram till er alla som kikar in här hos mig och lämnar så fina kommentarer, jag blir såå glad

9 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Passar fint i ditt vackra kök!

Miruschka sa...

Jättefint förkläde, lite retrokänsla över det!
Jag fyndade i Umeå igår, gillar skarpt när det är röda lappar på saker som jag vill ha;)
Ha en fin kväll!
Kram♥

Unknown sa...

Ett förkläde är ett av de viktigaste verktygen i köket sa alltid min farmor. Då behöver man inte vara rädd för att söla på sig och man kan luta sig mot köksbänkarna för avlastning när man står och grejar :)
Kram Maria

Villa Carl Larsson sa...

Klart du ska ha det finaste av förkläden i ditt underbara kök :) Härligt. Hoppas du hade en underbar dag med dina flickor. Måste kännas roligt att kunna åka och göra roliga saker tillsammans. Undrar om min son har lust med shopping och dylikt när han blir äldre.. hmm.. haha. Med pappan kanske :)

Kram Josefin

Vita huset 28 sa...

Hej vilket passande paket till dig o ditt fina kök :)

Åhh västerås, där var jag igår. Hittade massa kläder på Gina tricot. Mina favvo affärer ligger på erikslund. Kolla in House of Västerås o House country. Åhh så fina grejer de hade.

Kram Camilla

Johanna Stålros sa...

Wow vilket snyggt!!! Passar dig finis;)

lotta sa...

Nu har jag myst runt på din blogg igen! Jag gillar verkligen ditt kök!! Såå mysigt och nu har ju du det fina förklädet också!! Hoppas då får en fin nyårsafton! Kram Lotta

VIT och PASTELL sa...

Men hallåååå vad snyggt köket är och golven sen. Jösses vad vackert du har det hemma. Jättefint julpyntat. Alldeles lagom mycket :-)

God fortsättning,
kram Mia

LOTTAS HOME sa...

Hej vännen!
Perfekt förkläde för ditt nya fina kök, me like.
Önskar dig och familjen ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012.
Kram Lotta ♥