tisdag 20 september 2011

HAPPY DAY


Ibland ska man ha tur! Jag och Amanda åkte till en ramverkstad för vi tänkte beställa svarta ramar till de här texterna som jag har beställt. Det visade sig att det skulle kosta jättemycket trots att de är ganska små. De har lite annorlunda mått och damen i affären sa att med största sannolikhet inte finns att köpa ramar som är 30x30 & 30x40. Jag var nära att slå till men Amanda hindrade mig och tur var väl det! Sen gick vi ner till Åhléns och tro det eller ej, där fanns det två olika mått på ramar... exakt samma som vi skulle ha. TJOHO!!

Dessa ramar ska få pryda våra väggar sen (eller rättare sagt när) vi fått nyrenoverat här hemma. Jag har stora drömmar och stora projekt på G. Det är ju såå roligt att piffa och fixa, eller hur ni?!

Kram Susanne

18 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilken lycka;) Kram Johanna

Unknown sa...

Bra man kan ha tur ibland :). Fina tavlor med härliga texter.
Kram Ing-Britt

Tillsammans Hemma sa...

Jättefina tryck! Var har du köpt dem för jag tror att jag ska lägga dem på min långa, långa önskelista......

Klok Amanda som stoppade dig och förmodligen sparde många, många slantar till dig också.

Ses snart igen från Loo.

Ljusa vardag sa...

Ja det var väl för väl att ni gick in på Åhlens. Jag tror faktiskt att måtten 30*40 är riktigt vanlig, men jag kan ha fel. Jättefina tavlor! Vart har du beställt dessa? Kram Anna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är det underbart kul att fixa hemma!

Kanonfina tavlor du har!
Blir kul att se var du sätter dem!

Kram Annica

Ord & Känsla sa...

Håller med dig om att det är så kul att fixa och dona.
Ändra, fynda och köpa nytt!

Vilka fina tavlor det blev.
Så stilrena!
Kram

Vita huset 28 sa...

Åhh vilka härliga texter du köpt!!

Ja men idag kan man hitta ramar med udda mått på både ikea, ica o andra affärer. De är ju bra :)

Kram Camilla

anise sa...

Men ÅHHH vilka fina texter.. vilken tur att du inte slog till i ramaffären,,jag har oxå för mig att dom måtten inte är så ovanliga..spännande med renovering..hoppas vi får se lite från det och var dom fina tavlorna ska hänga...Kram Anita

MIN LYCKA ♥ sa...

jag var också på ramjakt och hittade det jag sökte på gallerix. inramning är jättedyrt;) Vilken tur du hade!! Kram

A House With A View sa...

Men oj vad jag råkat missa inlägg här!!! Vilken suuupersöt tjej i sååå fina kläder!!!) och vardagsrummet är ju bara huuur fint som helst!! Verkligen stilrent och snyggt - bra smak!!! Och tavlorna ska bli kul att se på väggen sen, jättefina!! Så fin inspiration!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Stina sa...

Snygga!:-) Kram Stina

Livet på Vestergård sa...

Vilken tur du hade med ramarna! Så fina texter. Det blev jättesnygga tavlor.
Kram Kicki

Villa Carl Larsson sa...

Så fint det är med bara text så där på fina tänkvärda ord och fraser.

Tack Susanne för alla dina fina kommentarer hos mig. Det är så roligt att få :)

Kram Josefin

Norr om Köpenhamn sa...

Vilken tur :o) Tavlorna blev ju jättefina. Ska bli kul att se de på plats sen :o)

Ha en mysig onsdag!
Kram
Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Underbart fina ord ! Var har du köpt dem för jag tror att jag ska dom på min önskelista......Tills födelsedagen.Vilken tur att ni gick till Åhlens.Ja du har det så himla fint.Ha en skön onsdag vännen.Kram Rita ♥

Lotta sa...

Som det står i texten, lycka är enkla ting! Det kan vara att hitta den rätta ramen!! Snyggt blev det i alla fall! Kram Lotta

Himlavit sa...

Hejsan hoppsan =)
Tack för titten.. Ja visst luktar det mumma när man bakar =D Det har minsan blivit brödbak idag igen (dock inga kärlekmums) =)
KRAM Tessan

Vilmas Hus sa...

Fina tavlor!! Och va skönt att du fick tag på lite billigare ramar.

Lycka till med projekten! Ska bli kul att se!

Ha en skön kväll!
Kram Charlotte