söndag 7 mars 2010

Trötter

Har varit en lugn och skön helg utan massa måsten. Det behövde jag för jag har känt mig jättetrött så vi har mest varit hemma och myst, ätit gott och kikat på tv. Idag har lilla E haft en kompis här hela dagen iallafall, dom har lekt och haft jätteskoj så det känns bra så att inte hon behövde ha långtråkigt bara för att Mamma är trött;) Bakade lite med dom som vi hade till fikat sen efter lunchen, alltid uppskattat:) Bjuder er på lite bilder från hennes nya rum..


..den söta lampan har jag köpt på Design & Country House i Västerås..

..hjärtkrokarna kommer från Nordic..



..den rosa pläden med vita fransar kommer från Himla
Fortsättning följer en annan dag!

Ha de så mysigt denna Söndagkväll
Kram Susanne

2 kommentarer:

sandra sa...

så fint o mysigt susanne!! =) kram sandra

Fredrika sa...

Såå fiiint ni gjort! Hjärtana är bedårande, jag antar prinsessan trivs i nya rummet=).

/Fredrika