torsdag 18 februari 2010

Baka, baka liten kaka

Idag har jag haft min lilla skrutta hemma, hon har sovit jättedåligt i natt så hon behövde vara hemma en dag att ta igen sig gumman. Vi har spelat Mario Kart och jag förlora alla lopp:( sen har vi bakat..

..hon är duktig på att baka min lilla tjej..

..den fina Receptboken har jag fått i födelsedagspresent av min kära vän Lena och hennes familj..

..det bästa av allt;)..

..KLART!!!

Nu ska vi städa undan i E´s rum, snart är det klart.
Det riktigt kliar i fingrarna att få sätta igång med piffet eller lulllull som vissa säger.

Ha en skön kväll
Kom ihåg att hålla tummarna för våra svenska skidskyttar ikväll:)
Kram Susanne

6 kommentarer:

Amanda sa...

Vilken mumsig kladdkaka! Du får hälsa Elma att hon gärna får bjuda på den sen :)

KRAM

Marie sa...

Vad gott det ser ut, riktigt mumsigt!

Trevlig helg!
Kram Marie

Ps. Självklart är det ok att du länkar!

Lilla Vrån sa...

Vilken härlig blogg du har...premiärbesök för mig.
Hittade dig genom min kompis Sussi som har bloggen "gardenhouse".
Den där goda kakan hade jag gärna smakat.
Såg i ett tidigare inlägg hos dig, de söta vårhjärtan som du har sytt...verkligen fina.
Ha en fin helg!
Kram/Carina

Livet på kyrkstigen sa...

Den kakan ser härlig ut och barnen tycker oftast att det är jättekul att baka. Ska försöka baka lite med min dotter i helgen:) Trevlig helg!

Lotta sa...

Haha...känner igen det där med att slicka skålen ren. :D
Fin blogg...kommer titta in igen. ;) Hoppas det är ok att jag länkar.
Ha en bra dag...Lotta

Vardagens guldkorn sa...

Smaskigt bakat och vilka fina hjärtan du sytt!! Första gången jag är här så jag ska tassa runt lite och kolla in hur du har det =0)
Må så gott!
Kram Linda