söndag 17 januari 2010

Helgen börjar lida mot sitt slut..

..tänk vad tiden går fort när man är lediga tillsammans.
Igår var vi iväg till västerås en sväng, skulle hämta en Kristallkrona jag hade beställt där. Den var tyvärr trasig när vi kom hem och packade upp den:( men dom skulle beställa en ny till mig imorgon när det är vardag igen, hopppas på bättre lycka nästa gång. Hann med lite annat också när vi ändå var där, köpte lite smågrejer till köket i härliga vårfärgar..

..diskborste, disktrasor, svampar och en slickepot!

Har bakat med mina flickor idag så vi passade på att inviga slickepotten, den var jättebra!!!
Sen har jag sytt nya gardiner till köket, det blev så ljust och fint, visar bilder imorgon.

Måste bara visa hur underbara Tulpanerna är som jag köpte i Fredags:)
Ha en skön Söndagskväll!

Kram Susanne

1 kommentar:

Sussi sa...

Kul med färgglada köksgrejer, de är ju som en tulpanbukett dom med.
Spännande att se vad du sytt för gardiner.
Ha det gott, kram Sussi