söndag 15 november 2009

Älskade hyacint!

Nu kunde jag inte hålla mig längre..hyacinterna fick komma in i stugvärmen.
Den är bara för underbar denna blomma, har älskat den sen jag var liten flicka och bodde hemma hos mina föräldrar.
Brukade alltid få en sån i födelsedagspresent minns jag!!

Tomtarna har jag dock inte plockat fram än, råkade bara komma med på bilden ändå.
Dom får vänta på sin tur ett litet tag till.



Den söta krukan har jag köpt hos Fredrika..


..så vacker med en blomma och lite mossa i!




Har varit flitig och sytt massor idag, visar er en annan dag.
Ha de så skönt denna söndagkväll, om två veckor är det Första advent!

Kram Susanne

1 kommentar:

Små steg till ett enklare liv sa...

Märker att det är många(me included) som smyger in lite jul.Skrattade lite när Du skrev att den gulliga tomten råkade komma med på bild...hmmm...hi hii.Så fint med mossa och snart tar jag entur till skogen efter granris och pyntar balkongen!
kram *piah*