söndag 19 juli 2009

Hej igen!

Det var ett tag sen sist, vet inte varför har bara blivit så men dagarna har rullat på här hemma som vanligt. Har fortsatt i trädgården med mina älskade stenar;), gjort om lite i våra rabatter och delat på lite blommor. Finns nog många som tycker jag är knasig som håller på jämt men jag tycker det är såå roligt, ett stort intresse! När det regnar och jag inte kan vara ute lika mycket kliar det i fingrarna på mig att få komma ut och fortsätta.

Nya rabatten under uppbyggnad

Ett litet hus i trädet

Rumsgran..

..hosta

..älskade Lavendel!


Nu har hela familjen äntligen semester, ska bli så skönt:) Har inte så jätte mycket planerat i år förutom en liten tur ner till skåne till min kära bror Thomas och hans familj:) Sen fyller min kusin 40 år nu i sommar också så jag hoppas kunna få till det så vi kan komma ner till skåne och både fira henne och hälsa på hos min bror samtidigt, vore jätte trevligt. Annars blir vi hemma mest, kanske åker iväg på några dagsturer bara men det är ganska skönt att ta dagarna som dom kommer också.



Min New Dawn har börjat blomma, 24 knoppar:)
och den doftar underbart!


Sommarkramar

Susanne

Inga kommentarer: