lördag 25 juli 2009

Börjar se slutet!

Nu börjar vi vi klara med vår stenläggning på baksidan:) "bara" lite småskärningar här och där kvar. Lär nog ta ett tag men känns ändå skönt att allt underarbete är klart och alla stenar på plats.


Min älskade ros fick en alldeles egen rabatt..


..nu ser man hur det kommer bli när det är klart..

..ser så rent och fint med stenarna tycker jag!

Vi åker till Skåne nästa vecka nu iallafall, ska bli såå kul att träffa min bror och hans familj. Jättekul att det gick att få till det så att vi även hinner vara med och fira min kusin Mia som fyller 40år.
Måste åka och hälsa på min stackars lilla Pappa nån dag innan vi åker. Han har opererat båda sina knän, tycker så synd om honom:(

Ha en skön fortsättning på denna Lördagkväll!
Kram Susanne

1 kommentar:

Fredrika sa...

Oj, vad vint!!!! Blir så inspirerad att jobba mer i trädgården. Men när????
/fredrika