onsdag 24 juni 2009

Premiär dopp..

..i poolen ikväll!! Alla i familjen har badat utom jag, det är redan 20 grader i den:) Har lovat Elma att bada med henne imorgon, vi får väl se hur det blir med det men jag är ju egentligen ingen badkruka så jag kommer nog i imorgon ska ni se;)

Vi har gjutit ikväll också, vi börjar bli ena hejere på det nu;) Ska bli en halv pergola fäst i en vägg sen ska jag plantera en klätterros där. Hade lite beslutsångest när jag skulle välja sort men det blev en New Dawn tillslut. Underbara rosa rosor!!!


Ha det så gott allesammans och passa på att njuta av den underbara sommarkvällen!
Kram Susanne

5 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hillooo! vad kul att gjuta, skulle med vilja pröva lycka där, híhi!

new dawn är ju helt ljuvlig, en av mina favvosar!

varmkram lotten

Lilla hjärtat sa...

Låter härligt med poolen!!
Vad fint med rosa rosor!!
Soliga kramar från A-K

Sussi sa...

Vilket bra ros val! Jag har precis samma sort i min pergola, och är jätte nöjd. Klart det blir ett dopp för dig imorgon va?! =)
Tingeling Sussi

♥ Fyra årstider sa...

Nu måste du snart i..ikväll har jag gjort bomben:-)
Kram Lotta

Vita små hjärtan sa...

Rosor är väl ljuvliga....
Kram Agnetha