onsdag 3 juni 2009

Mina skruttor..

..hade köpt så fina presenter till mig på Morsdag! Av min stora skrutta fick jag två stora härliga kuddar i beige/vit rutigt tyg som passar perfekt i vår soffa i vardagsrummet..



..och av lill skruttan fick jag några små söta hjärtan, två vita i betong och ett i zink från Bloomingville!
Dom vet vad deras mamma vill ha!

Kuddarna och zinkhjärtat är från en butik som heter Tänk om. Dom har jätte mycket fint, väl värt ett besök!


Här har vi haft alla tänkbara väder idag, regn, hagel, blåst och sol om vartannat men just nu skiner solen igen så jag ska nog gå ut en liten stund medans det är uppehåll.

Ha de gott!
Kram Susanne

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll....Vad kul att du har lämnat kommentar hos mig. Jag tycker att det är så kul att hitt till nya bloggar som jag inte har besökt innan och inspireras.Vilken fin blogg du har. Kan tänka mig att Fredrika har en härlig gårdsbutik.

Kram Anne

Gro sa...

Så fine gaver - du er heldig! Klem

Chiarasara sa...

Un bien joli monde que le vôtre.

Bonne journée!
Bises de France.

Anne

Fredrika sa...

Hejsan, svejsan! Vilka fina presenter av "skruttorna"! Själv får jag fina halsband i alla möjliga färger gjorda på dagis=).Allt har sin tid!! Jag sparar några lytkor/vaser. /Fredrika